torsdag 8. september 2011

Gruppetime

Min absolutte favoritt gruppetime, er det Hilde som står ansvarlig for! Hun går, som nevnt tidligere, PT og fitness studie her på Bali. Og med god grunn, hun kan virkelig faget sitt. De som får denne dama som sin fremtidige PT er dømt til å komme i god form ;)


Hilde Hognestad


Hun kjører et knallbra styrkeprogram som setter alle musklene i kroppen i jobb. Alt fra knebøy, armhevinger, planken, til sit-ups med medisinball + mye mer. Tone har virkelig fått et gjensyn med glemte muskelgrupper. (Det har forsåvidt vært svært eksamensrelatert å delta på disse treningene også, da jeg virkelig har fått kjent på hvilke muskler som har jobbet og samtidig kunne klaget på min stølhet ved hjelp av latinske navn. To fluer i en smekk ;)

Etter endt økt, er det lett å føle seg litt sånn..
Her illustrert ved søte og ekstremt spreke Therese
Ingen tvil om at trening også gir overskudd! ;)
Go, Hilde! Hun vil alltid være jern-Hilde i mine øyne og har mine varmeste anbefalinger! Hun er helt rå! :)


I dag er det forøvrig siste innspurt på eksamenslesingen, og det skal bli rimelig godt å få det overstått. I morgen blir det ambasadebesøk før ukas høydepunkt, nemlig toga-fest. Eksamen først, så fest (flott uansett, man kan enten drukne sine sorger eller feire for vel utført. Satser på det siste!)

2 kommentarer:

  1. Neimen Tone, nå blir jeg helt rørt av alle komplimentene. Takker og bukker så meget, håper jag lever opp til dette når jeg kommer hjem og skal jobbe.

    SvarSlett
  2. Du fortjener det, og vi har ingen tvil om at du innfrir til forventningene hjemme også ;)

    SvarSlett